Tai apskaitos tvarkymas – nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų:
- pajamų ir sąnaudų registravimas
- kasos dokumentų sutvarkymas ir registravimas
- banko dokumentų registravimas
- pirkėjų skolų apskaita, likučių suderinimas
- skolų tiekėjams apskaita, likučių suderinimas
- atsargų apskaita: pajamavimas, nurašymas
- ilgalaikio turto apskaita, nusidėvėjimo apskaičiavimas ir registravimas
- avansinių ataskaitų registravimas
- degalų sunaudojimo apskaita
- darbo laiko žiniaraščių sudarymas, darbo užmokesčio apskaita
- komandiruočių apskaita
- visų reikalingų ataskaitų VMI ir Sodrai teikimas, mokesčių mokėtojo atstovavimas
- mokėtino pelno mokesčio apskaičiavimas, pelno paskirstymo registravimas
- metinių finansinių ataskaitų sudarymas ir pateikimas
- sąskaitų plano pritaikymas įmonės poreikiams ir valdymo informacijai rinkti
- tinkamos apskaitos politikos sudarymas.