Buhalterinės apskaitos paslaugos

Tai apskaitos tvarkymas – nuo pirminių dokumentų iki finansinių ataskaitų:

  • pajamų ir sąnaudų registravimas
  • kasos dokumentų sutvarkymas ir registravimas
  • banko dokumentų registravimas
  • pirkėjų skolų apskaita, likučių suderinimas
  • skolų tiekėjams apskaita, likučių suderinimas
  • atsargų apskaita: pajamavimas, nurašymas
  • ilgalaikio turto apskaita, nusidėvėjimo apskaičiavimas ir registravimas
  • avansinių ataskaitų registravimas
  • degalų sunaudojimo apskaita
  • darbo laiko žiniaraščių sudarymas, darbo užmokesčio apskaita
  • komandiruočių apskaita
  • visų reikalingų ataskaitų VMI ir Sodrai teikimas, mokesčių mokėtojo atstovavimas
  • mokėtino pelno mokesčio apskaičiavimas, pelno paskirstymo registravimas
  • metinių finansinių ataskaitų sudarymas ir pateikimas
  • sąskaitų plano pritaikymas įmonės poreikiams ir valdymo informacijai rinkti
  • tinkamos apskaitos politikos sudarymas.